Våga vägra FB

Idag är det stora våga vägra facebook dagen! Min sambo tror inte att jag kommer att klara det men jag ska nog visa honom! Är så förbannat trött på facebook men ändå loggar man in där hundra ggr om dagen för att läsa vad X gjort för roligt idag som du själv inte har gjort. Nä, helst av allt skulle jag vilja avregistrera mig från den där sidan. Allt kretsar ju kring fb idag? Vänner, arbete, plugg...Gilla detta och vinn en...bla bla bla...

Då är det trots allt trevligare att läsa några bloggar om jag nu vill ha reda på vad ni andra har för er, eller så skulle man ju faktiskt kunna ringa eller åka och hälsa på de som man faktiskt intresserar sig för! Ja, tänk vad trevligt vi skulle kunna ha ;)

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoho, lycka till! Du får konvertera till twitter. Du kan ju f.ö inaktivera ditt fb-konto, bara att aktivera om du ångrar dig. Vore det inte för fb-gruppen så skulle jag vara ifrån FB illa kvickt!

2012-03-05 @ 20:23:59
Postat av: Madde

Lycka till! Jag skulle ha svårt att klara mig.

2012-03-06 @ 11:47:47
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0